Mattel Monster High Frenkijs Steins HHK53

26.60
  • Ražotājs: Mattel
  • ID: 292053
  • Kods: HHK53
  • EAN: 0194735069781
  • Pieejamība:
    Ir noliktavā
  • Piegādes laiks no piegādātāja noliktavas līdz veikalam: 3-10 darba dienas
Daudzums

Piegāde un apmaksa

Piegāde ar kurjeru - no 7.00 EUR
Omniva pakomāti - 4.00 EUR
Izņemt veikalā - Bezmaksas

Apmaksas metodes:
Bankas pārskaitījums
Online maksājums (Bank Link)

Dalīties

Preces apraksts
Monster High® Frankie Stein™ pamata lelle















Mācību gads jau ir sācies, un Monster High™ skolēni atgriežas klasē šausmīgi modernā stilā. Lelle Frenkijs Steins™ klīst pa skolas gaiteņiem elektrizējošā tērpā ar rūtainiem svārkiem, zibens strēles blūzi un nošūtu vesti. Unikālo stilu papildina platformas apavi, unikāli aksesuāri, kājas protēze un šuvju detaļas, kas lieliski atspoguļo viņas elektrizējo stilu. Lai vēl vairāk uzlabotu savu Frankie Stein™ stilu, papildiniet savu tērpu ar sporta jaku un citiem aksesuāriem. Viņas suns Watzie™ Cotoś iedvesmo viņu izdomāt stāstus par draudzību līdz kapam. Lelle pati par sevi nestāv. Krāsas un dekoratīvie elementi var atšķirties.















Mācību gads jau ir sācies, un Monster High™ skolēni atgriežas klasē šausmīgi modernā stilā.

Frenkija Steina™ lelle izskatās satriecoši rūtainos svārkos, zibens blūzē un vestē.

Elektrizējošos aksesuāros ietilpst kurpes ar platformu, ķēdes josta un saulesbrilles, auskari un matu sprādzes ar zibens motīvu.

Frankie Stein™ izskatu uzlabo sporta jaka un aksesuāri, piemēram, zibens mugursoma, "kamera", "pica" un "viedtālrunis".

Viņas suns Watzie™ — kaut kas iedvesmo mūs izdomāt stāstus par draudzību līdz kapam.

Izmantojot lieces punktus rumpī, elkoņos, plaukstu locītavās un ceļos, varat pozēt Frenkiju Steinu™ dinamiskās, biedējošās pozās.

Bērni vecumā no 3 gadiem var savākt visas Monster High™ lelles, lai radītu savus biedējošus stāstus ar visu draugu baru. Pārdod atsevišķi, atkarībā no pieejamības.
Interneta veikals 1clix.euInformatīvais tālrunis: +371 20609997, +371 24504091
VISAS PRECES