Prekės aprašymas
NAC LP50-173-HS-NG benzīna zāles pļāvējs bez piedziņas
Zāles pļāvējs NAC LP50-173-HS-NG ir aprīkots ar modernu, augšējā vārsta dzinēju ar 173 cm3 tilpumu un maksimālo griezes momentu 9,5 Nm ar čuguna uzmavu, ko raksturo bezatteices darbība un degvielas ekonomija.
Pļāvējs ļauj griezt ar sānu izkraušanas, aizmugures izkraušanas, savākšanas grozā un slīpēšanas funkciju.
Lielie riteņi ar lodīšu gultņiem samazina rites pretestību un padara pļāvēju vieglāk vadāmu.
Tērauda korpuss nodrošina izturību un izturību pret bojājumiem.
Ergonomiski rokturi atvieglo pļāvēja vadību, un to mīkstā apdare nodrošina komfortu darba laikā.
Korpusa mazgāšanas sistēma ļauj viegli un ātri nomazgāt pļāvēja korpusu.
Ērts centrālais regulēšanas rokturis ļauj ērti iestatīt vēlamo pļaušanas augstumu.
Pļāvējam ir slīpēšanas funkcija, pateicoties kurai nopļautā zāle tiek virzīta asmens darbības zonā. Tādā veidā pēc atkārtotas sasmalcināšanas ļoti mazi zāles stiebri tiek vienmērīgi izkaisīti uz zāliena virsmas, kur tie sadalās un atgriežas apritē kā mēslojums.
Tehniskie parametri:
dzinējs: NAC T8, četrtaktu, viena cilindra, OHV, 173 cm3
maksimālais griezes moments: 9,5 Nm
griešanās ātrums: 2800 apgr./min
degvielas veids: 95 Pb bezsvina benzīns
griešanas platums: 51 cm
pļaušanas augstuma regulēšana: centrālā, septiņpakāpju
pļaušanas augstuma regulēšanas diapazons: 25 – 75 mm
groza tilpums: 60 litri
groza veids: siets
priekšējo / aizmugurējo riteņu diametrs: 17,5 cm / 25 cm
riteņi ar gultņiem
eļļas pannas tilpums: 0,6 litri
degvielas tvertnes tilpums: 0,8 litri
funkcijas: izlāde grozā, sānu izkraušana, aizmugures izlāde, slīpēšana (mulčēšana)
mīksta augšējā roktura apdare
korpusa mazgāšanas sistēma
korpuss: tērauds
svars: 33 kg
Komplektā ietilpst:
benzīna zāles pļāvējs
griešanas nazis
ieliktnis bloķējošs aizmugures izlāde (noderīga slīpēšanas funkcijai)
sānu izplūdes vāks
atslēga, lai darbinātu pļāvēju
lietotāja rokasgrāmata poļu valodā
Pirms pļāvēja iedarbināšanas ielejiet motoreļļu un degvielu.
Pirmā eļļas maiņa jāveic pēc 5 darba stundām, bet katra nākamā eļļas maiņa pēc 20-25 darba stundām. (LV)